dinsdag 19 juni 2012

Pluto



Het is weer tijd om een lay-out te plaatsen. Met de restjes van mijn vorige lay-out, 'My family is full of nuts', ben ik aan de slag gegaan. Net terug uit Disneyland moest er natuurlijk iets van daar gescrapt worden. Ik had nog geen enkele lay-out gemaakt met de foto's van vorig jaar, dus die zijn eerst aan de beurt.


De achtergrond heb ik gemaakt met stroken kraft cardstock die geëmbossed zijn met een mal van Tim Holtz en daarna geïnkt. Het overige papier is van Bo Bunny, van de nieuwe papier-serie Camp-a-lot.

De titel is uitgesneden met de Cricut, daarna bewerkt met Crackle paint en Distress inkt. 

Ook Pluto is uitgesneden met de Cricut, de halsband  en neus heb ik met  Glossy Accents  bewerkt voor een het glimmende effect.

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, ik hoop dat ik de volgende keer sneller iets post.

Liefs Dana

8 opmerkingen:

  1. Leuk hoor Daantje! Die bomen zien er echt super uit. Hartstikke leuk gedaan weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk leuk leuk!!! Vooral dat embossen op de achtergrond vind ik mooi!

    Wat kun je een hoop met zo'n Cricut, zeg. Droom droom droom.

    Op basis waarvan kies jij het papier uit waarmee je aan de gang gaat? Thema van de foto? Kleur van de foto?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carin, ik doe het een beetje anders. Bijna altijd zoek ik de foto's uit bij het papier. In dit geval had ik van dit papier al een voorbeeld gemaakt voor in de winkel. En ik wilde niet dat dat een Disney lay-out zou worden. Ik scrap dus al mijn fot's door elkaar, van baby tot nu en weer terug naar toen we nog met zijn tweeën waren. ik ben niet zo gestructureerd, ik doe gewoon wat ik op dat moment leuk vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onwijs gaaf gedaan. Cool die pluto ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onwijs gaaf gedaan. Cool die pluto ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Onwijs gaaf gedaan. Cool die pluto ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi zeg,die ge-embosste bomen !Een coole lo !

    BeantwoordenVerwijderen