zaterdag 28 juli 2012

Dubbel Feest

Een tijdje geleden heb ik zitten spelen met de nieuwe inkt-sprays Dylusions van Ranger. Van Dylusions heb ik alleen vier kleuren inkt-sprays, en daarom ben ik aan de slag gegaan met mijn eigen stempels. Ik vind het altijd leuk om van anderen te zien wat zij met inkt en stempels doen, maar eigenlijk is het niet helemaal mijn ding. Toch vond ik het ontzettend leuk om hier een avondje mee aan de slag te gaan. 

Het resultaat een kleurig 6 * 12 inch vel was leuk, maar ik was niet helemaal tevreden. Deze week heb ik de lay-outs afgemaakt. Het geïnkte vel is op zwart cardstock geplakt. De randen zijn met een witte pen versierd, de titel is met dezelfde witte pen geschreven. Van een ander geïnkt vel zijn de vlaggetjes gemaakt, door middel van een stempel. De gekleurde rondjes zijn uitgeponst. 

En de titel van deze blog is niet voor niets "Dubbel Feest". Ook van de verjaardag van Ivo heb ik een lay-out gemaakt.



Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.

Liefs Dana

4 opmerkingen:

  1. Weer een leuke lay-out met vrolijke kleurtjes. Heb je nog vieze vingers? Of was jij wel zo verstandig om handschoentjes aan te doen, hihi.

    De stempels zijn geweldig, die lepels en vorken, zo grappig!

    Zwarte achtergrond, heel apart. Werkt goed met die vrolijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn hartstikke leuk! Lekker kliederen met inkt. Heerlijk. Alleen met Dylusions nog niet geprobeerd. Lijkt me leuk!

    gr

    Sandra :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jacolien van 't Sant29 juli 2012 om 20:53

    Ik vind het geweldig. Zat gelijk te denken aan het zomer carnaval als je daar foto's van zou hebben is zo'n kleurige layout ook geweldig

    Groeten Jacolien van 't Sant

    BeantwoordenVerwijderen