donderdag 19 april 2012

Mischevious



Deze lay-out heb ik af gemaakt tijdens het scrapweekend van Scrapfun. Dit is een heel gezellig weekend met  26 dames in een moderne boerderij in Reusel. De lay-out is misschien wat 'simpel', maar ik had het veel te druk met kletsen om mijn aandacht bij de lay-out te houden. Maar eigenlijk vind ik dit ook heel leuk, en het gaat nog sneller ook.  

De foto's zijn genomen in Plosa De Coo in de Ardennen, daar zijn we vorig jaar tijdens onze vakantie in Duitsland naar toe geweest. Het 'Plopsa' gehalte viel mij wat tegen, maar de jongens hebben het reuze naar hun zin gehad. En daar gaat het natuurlijk om. Hier vermaken zij zich prima in een kermisattractie.

Het papier is van  Echopark, van dezelfde papierserie als mijn vorige lay-out, namelijk A Boy's Life. Zoals jullie kunnen zien weer een enkele lay-out. Het bevalt me goed om dit te doen in plaats van een dubbele pagina. 

Sinds Tim Holtz op zijn blog honingraat papier heeft gebruikt is het weer helemaal 'hot'. De ballonnen zijn uitgestanst met een Sizzix die. De rechterballon is gekleurd met glimmermist.


Een banner van strookjes papier, afgewerkt met bakers twine en  kleine labeltjes.

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, ik vind het leuk als ik zie dat mijn blog bezocht wordt.

Liefs Dana


Geen opmerkingen:

Een reactie posten