zaterdag 24 december 2011

Christmas 2011

Het is bijna kerstmis, een erg drukke tijd. Dit keer heb ik het album eerder af, dan de foto's zijn gemaakt. Het mini-album heb ik gemaakt als voorbeeld voor een make&take welke ik gegeven heb. Deze wordt nog éénmaal gehouden op vrijdag 6 janauri in mijn favoriete winkel Scrap4Fun.

Het was een uitdaging om dit album te maken met alleen papier en de ponsen van Martha Stewart, zonder embellishments. Maar ik denk dat het aardig gelukt is, mede dankzij het leuke papier Blitzen van Bo Bunny.


---   ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---

It's almost Christmas, a very busy time of the year. This time I made my album faster than I snap the pictures. This mini-album I made as example voor my a make& take at my favorite shop Scrap4Fun.

It was a challenge to make this album only with papers and Martha Stewart punches, without any embellishments. But I think it's work out quite nice, with special thanks to the great papers Blitzen from Bo Bunny










Bedankt voor het bezoeken van mijn blog. Thanks for visiting my blog.

Dana