zondag 27 januari 2013

My Little Snowflake


Dit keer een lay-out in een kistje, deze heb ik gemaakt als voorbeeld voor in het atelier Scrap4fun. De foto is twee jaar geleden gemaakt in de sneeuw, ik heb hem al een keer eerder gescrapt. Maar ik vind het een hele mooie foto die ook best nog in dit kistje mag pronken.

Het papier is Powder Mountain van Bo Bunny, een mooie winterse papierlijn met blauw-, bruin-, en grijstinten.

De klok is uitgestanst en bewerkt met Distress embossing powder.  Ook de rozetten zijn uitgestanst met een Sizzix stans.

De randen van het kistje zijn beplakt met papier met een houtmotief. Hierdoor lijkt het  net een echt kistje. Voor diepte heb ik een aantal dennenappels in de hoek gelijmd.



Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.

Liefs Dana


3 opmerkingen:

  1. Ik heb hem natuurlijk al een paar keer gezien, maar hij blijft prachtig! En het is een super lieve foto van Brammetje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf idee! Waarmee heb je de dennenappels vastgezet? Wat voor lijm? En wat een prachtige foto inderdaad, die ogen!!! Daar smelt je toch bij? Mooi voorbeeld, Dana.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Carin, met een lijmpistool, ideaal voor zulke dingen. Die ogen heeft hij van zijn papa, bofferd ben ik hè.

      Verwijderen