donderdag 24 november 2011

Laatste dag in Blijdorp

Deze lay-out heb ik gemaakt als bijdrage voor de oproep van Sketch Support. Dit is een hele leuke site waar wekelijks nieuwe sketches (ontwerpen) worden getoond met daarbij heel veel ideeën. Het maakt het scrapbooken zoveel sneller als je niet meer hoeft na te denken over het ontwerp. Voor 2012 zoeken zij nieuwe leden voor het designteam, dat zou ik heel graag willen.

De lay-out heb ik gemaakt met de papierlijn Zoology van Bo Bunny. Hiervoor heb ik het paperpad (6*6) gebruikt. Je ziet dat dit niet alleen gebruikt kan worden voor het maken van kaarten, maar ook voor een lay-out heel geschikt is. Zo kun je voor een betaalbare prijs toch de hele papierlijn gebruiken.

De foto's zijn gemaakt tijdens ons 'laatste' bezoek aan Blijdorp. Wij hebben hier een jaarabonnment op gehad en die is nu voorbij.

Leuk dat je op mijn blog hebt gekeken!



De sketch van Sketch Support